Dit jaar vinden de Onderwijs Research Dagen (ORD) plaats aan de Universiteit Antwerpen. Vanuit de vakgroep onderwijspedagogiek van de Vrije Universiteit Amsterdam verzorgen wij diverse bijdragen. Onderstaand een overzicht, inclusief verwijzingen naar de abstracts:
Marjolein Dobber - Het bevorderen van historisch redeneren binnen onderzoekend leren op de basisschool - 29 juni, 11.00-12.30 u., zaal K.201 Chiel van der Veen, Bert van Oers, & Sarah Michaels - Dialogische gesprekken in het vroegschoolse onderwijs: Draagt het bij aan de mondelinge communicatieve competentie? - 29 juni, 11.00-12.30, zaal GZ promotiezaal Femke van der Wilt, Monica Koster, Claudia van Kruistum, & Chiel van der Veen - Het effect van mindmappen op de luistervaardigheid en woordenschat van kleuters - 29 juni, 14.30-15.20, Hal D-blok Femke van der Wilt, Chiel van der Veen, Claudia van Kruistum, & Bert van Oers - Sociometrische status in de kleuterklas: De rol van communicatieve taalvaardigheid - 29 juni, 14.30-15.20, Hal D-blok Marjolein Dobber - Ontwikkeling van agency bij basisschoolleraren tijdens een project gericht op onderzoekend leren - 30 juni, 09.00-10.30, zaal K.202
0 Comments
Leave a Reply. |
|